« Youtube and Antena 3 TV Censor Bolivarian Videos | Main | Chile: The Good Democracy? »

June 15, 2007

Comments

Henry

Wow. Talk about manipulation of fact. 95% of the media "fiercely opposed" to Chávez. These guys are in la-la-land. They seem to equate "private ownership" to "fierce opposition". Presumably, Venevisión, Televen, The Daily Journal, Diario Vea, to quote a few examples, are "fiercely opposed" because they are all privately owned. Yet Venevisión (the coupmongers of 2002 who are now "nice" and had their license renewed, while RCTV's was revoked), Televen, and The Daily Journal are now bland, fangless media, while Diario Vea is government propaganda.

The closure of RCTV was arbitrary, because it was selective. Their role in 2002 was an excuse, among others. They were also accused of "pornography". The government changes the tune depending on the audience.

The comments to this entry are closed.

April 2008

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Red Pepper

Statcounter